
Zanima te posao virtualnog asistenta, ali ne znaš od kuda krenuti?
Nezadovoljna si sadašnjim poslom i plaćom? Umorna od svakodnevnog gubitka vremena na putovanje, rada od 9 do 17 i osjećaja da ne upravljaš vlastitim životom?
No strah od nepoznatog i pregršt neodgovorenih pitanja koče te da napraviš prvi korak.
Želiš više slobode – da radiš od kuće, sama organiziraš svoje vrijeme i gradiš karijeru po svojim pravilima.
Sanjaš o tome da radiš pametnije, da uz manje radnih sati zarađuješ više.
Osjećaš da je vrijeme za promjenu, ali ne znaš gdje pronaći informacije, koje korake napraviti i kako početi.
Tu sam da ti pomognem.
Ne nudim čarobnu formulu, ali nudim ti podršku kroz mentorski program osmišljen baš za tebe, koja želiš zakoračiti u svijet virtualne asistencije, ali bez lutanja i frustracija.
Otvaraju ti se nove mogućnosti – da sama upravljaš svojom karijerom, radnim vremenom, mjestom rada i prihodima.
Tvoj VA put može početi već danas. Jesi li spremna?
Od nesigurnosti do vlastitog biznisa – moja priča
I sama sam bila na tvom mjestu. Zovem se Martina Arlić, poduzetnica sam i vlasnica obrta VirTina putem kojeg pružam usluge virtualne asistencije!
Nakon više od 25 godina radnog staža u nekoliko odvjetničkih društava, potaknuta nezadovoljstvom radeći za druge, odlučila sam se za poduzetništvo i pokrenuti vlastiti posao kao virtualna asistentica.
Danas radim od kuće, sama organiziram svoje radno vrijeme i biram klijente s kojima radim. Posao mi više nije sinonim za odlazak na mjesto puno stresa i frustracija nego prilika za rast, izazov i užitak.
Užitak da trud, svoje znanje i vrijeme ulažem u nešto svoje, a istovremeno pomažem mojim klijentima kroz usluge koje im pružam, da budu produktivniji i fokusiraniji i ostvare bolje rezultate u svom poslu.
Tu sam za tebe kako bih ti pomogla da ostvariš svoj san i olakšam ti početak poslovanja!

Zajedno ćemo proći kroz sve važne korake:
- kako znati je li posao virtualnog asistenta za tebe
- kako pokrenuti posao
- koji poslovni oblik odabrati
- kako odrediti usluge i cijene
- gdje pronaći prve klijente
- kako se predstaviti potencijalnim klijentima kroz osnovni marketing – od izrade portfolia, do razumijevanja važnosti prisutnosti na društvenim mrežama, izrade atraktivnih vizuala i web stranice
- kako izgraditi posao koji je održiv, fleksibilan i u skladu s tvojim životom
Što je uključeno u cijenu mentorskog programa?
⚪ 3 sata individualnih konzultacija
tijekom kojih ćemo se posvetiti tvojoj konkretnoj situaciji i odgovoriti na sva pitanja i dileme koje imaš
⚪ Obavezni akti paušalnog obrta s pregledom poreznih razreda s iznosima poreza i doprinosa
⚪ Analiza ciljane publike – radni materijal koji sadrži skup pitanja za analizu tvoje ciljane publike koji će ti pomoći da jasno definiraš tko su tvoji idealni klijenti, koje probleme imaju i na koji način im možeš ponuditi rješenja.
⚪ 3 praktična priručnika:
- “Usluge virtualnih asistenata”
u kojem ćeš saznati koje sve usluge možeš pružati klijentima s popisom 160 usluga razvrstanih po kategorijama
- “Osnove poslovanja paušalnog obrta”
u kojem ćeš saznati sve o paušalnom obrtu i zašto je on najisplativiji oblik poslovanja za VA
- “Organizacija poslovanja za virtualne asistente”
vodič koji ti pomaže da već od prvog dana postaviš jasnu strukturu svog rada, alate, upravljanje zadacima i organizaciju vremena
Zašto odabrati individualni mentorski program?
Osobni pristup 1:1 – tijekom 3 sata individualnih konzultacija, posvetit ćemo se isključivo tvojim pitanjima i potrebama
Bez straha i pritiska grupe – nema straha od postavljanja “glupih” pitanja i neugode zbog prisustva drugih osoba
Potpuna diskrecija – ako ne želiš da itko zna za tvoje planove dok još radiš svoj trenutni posao ovo je savršeno rješenje
Fleksibilnost – sastanci putem video call-a prilagođeni su tvom rasporedu i temama koje te najviše zanimaju
Praktični materijali – dobit ćeš materijale koji će ti olakšati početak poslovanja, kao i korisne priručnike za lakši start
Podrška od osobe s iskustvom – koja je i sama prošla put od početnice do uspješne virtualne asistentice
Detaljnije o priručnicima koje dobivaš u sklopu mentorskog programa

Priručnik “Usluge virtualnih asistenata” praktičan je vodič koji otkriva kako virtualni asistenti mogu unaprijediti organizaciju, produktivnost i efikasnost poslovanja klijentima. Sadrži detaljan popis od 160 usluga razvrstanih po kategorijama, a namijenjen je virtualnim asistentima početnicima kako bi im olakšao oblikovanje njihove ponude usluga.

U ovom priručniku saznat ćeš što je paušalni obrt, koje su njegove ključne značajke, koja su godišnja ograničenja primitaka da bi bila u paušalnom načinu oporezivanja, kako ga registrirati, što je potrebno za otvaranje žiro računa u banci, kako se prijaviti na mirovinsko i zdravstveno osiguranje i Poreznu upravu, koje obaveze paušalni obrtnik mora plaćati, te koji su obavezni akti paušalnog obrta.

Ovaj priručnik daje odgovor na najčešća pitanja s kojima se virtualni asistenti susreću na početku svog poslovanja: koje zadatke mogu obavljati kao VA, koje vještine mora posjedovati uspješan VA, koje sve poslove VA mora svakodnevno obavljati (jer osim izvršavanja zadataka za klijente, mora voditi i svoje poslovanje), te kako uspješno organizirati rad od doma i optimizirati organizaciju vremena.
CIJENA MENTORSKOG PROGRAMA 200,00 €
Trebaš samo savjet ili podršku? Nudim ti Individualne konzultacije.
Ako još uvijek nisi sigurna je li virtualna asistencija za tebe ili trebaš savjet u vezi nekog konkretnog izazova koji imaš, nudim ti uslugu individualnih konzultacija prilagođenih tvojim konkretnim pitanjima.
Trajanje konzultacija | Cijena |
15 minuta | Besplatno |
45 minuta | 50 € |
60 minuta | 66 € |
BESPLATNI RESURSI
Kako bih ti olakšala ulazak u svijet virtualne asistencije na mom blogu https://virtina.hr/blog/ pronaći ćeš obilje korisnih informacija o raznim temama iz svijeta virtualne asistencije, a kao dodatni poklon priredila sam i besplatni e-book „VIRTUALNA ASISTENCIJA – sve što te oduvijek zanimalo” u kojem sam pojasnila osnovne pojmove virtualne asistencije, od toga tko su virtualni asistenti, koje vještine trebaju posjedovati, do najčešćih alata koje koriste u izvršavanju zadataka, te strategije za uspješni poslovni početak.

KLIJENTI O MENI
Nikolina Duspara
Imala sam besplatne konzultacije s gđom Martinom u vezi ulaska u svijet virtualne asistencije i mogu reći da sam ugodno iznenađena razgovorom.
Dobila sam izuzetno detaljne i korisne informacije koje su mi pomogle da bolje razumijem problematiku.
Martina je bila vrlo stručna i spremna odgovoriti na sva moja pitanja, objašnjavajući svaki korak razgovora jasno i precizno.
Usluga je bila profesionalna, a sve informacije koje sam dobila su bile korisne i primjenjive.
Toplo bih preporučila Martinu svima kojima je potrebna stručna i poslovna pomoć.
Anamaria Stipetić Vukadin
Martinu sam angažirala za savjetovanje o svijetu virtualne asistencije, jer sam i sama zainteresirana za ovu vrstu posla.
Rado je odgovorila na sva moja pitanja te mi dala realističan uvid u ovaj posao.
Dobila sam sve konkretne i korisne odgovore i savjete. Sada imam mnogo jasniju sliku o svemu. Također, Martina je izuzetno stručna, poznaje zakone,
te vam može mnogo pomoći i oko pravnih pitanja, otvaranja vlastitog obrta, te vas educirati o mjerama samozapošljavanja preko HZZ-a, jer je i sama sve isto prošla.
Svakako je preporučam, te ako budem imala još pitanja, definitivno ću joj se ponovo obratiti za savjetovanje.
Dogovorila sam konzultacije s Martinom da bih pobliže shvatila značenje virtualne asistencije, što to zapravo podrazumijeva i kako se Martina našla u tome.
Obzirom da smo ranije surađivale par godina, zna kako radim, pa mi je odmah znala reći što bi moglo funkcionirati za mene, a što ne.
Otvorila mi je dodatna pitanja koja mi nisu ni pala na pamet, a koja su važna za pokretanje obrta za virtualnu asistenciju.
Pomogla mi je i usmjerila me na ključna pitanja i odgovore koje trebam uzeti u obzir prije nego što se odlučim za otvaranje obrta.
Za bilo kakva pitanja i pojašnjenja, apsolutno preporučam da se javite Martini.
Hvala Martina!
Suzana Rastović
Odgovori na najčešća pitanja:
Kome je namijenjen ovaj mentorski program?
Ovaj mentorski program namijenjen je početnicima koji tek razmišljaju o karijeri virtualnog asistenta i žele dobiti odgovore na pitanja vezana uz to tko može raditi kao VA, koje poslove najčešće obavljaju VA, kako formirati ponudu usluga i cijene, kako doći do prvih klijenata, kako se predstaviti na tržištu.
Što dobivam ovim mentorskim programom?
Mentorskim programom obuhvaćena su 3 sata individualnih konzultacija na kojima odgovaram na sva tvoja pitanja, obrasci za lakši početak poslovana, Popis usluga koje virtualni asistenti mogu nuditi klijentima, te dva korisna priručnika “Osnove poslovanja paušalnog obrta” i “Organizacija poslovanja VA”
Moram li dati otkaz da bih radila kao virtualni asistent ili taj posao mogu raditi i uz svoj redovni posao?
Ne moraš dati otkaz. Raditi kao VA možeš i uz redovni posao (dok se ne uhodaš i stekneš dovoljno klijenata ili ti virtualna asistencija može služiti kao dodatni izvor prihoda).
Kako izgledaju individualne konzultacije?
Individualne konzultacije mogu biti putem video call-a ili telefonom, ovisno o tome kako tebi više odgovara. Na njima ti dajem odgovore na sva pitanja koja te zanimaju, a predlažem da si ranije zapišeš sva pitanja kako bismo maksimalno iskoristili vrijeme.
Kako da znam je li posao virtualnog asistenta za mene?
O tome i o svim ostalim pitanjima koja muče polaznice razgovarat ćemo na individualnim konzultacijama i na temelju dobivenih odgovora vidjeti je li to posao za tebe.
Trebam li posvjedovati znanje rada u posebnim alatima da bih bila uspješan VA?
Ne, za početak ti nije potrebno znanje rada u specifičnim alatima, pogotovo dok još nisi definirala svoju ponudu usluga i odredila nišu. No, svakako trebaš biti informatički pismena (Google Workspace – Gmail, Google Drive, Calendar, Word, Excel), te znati osnove poslovne komunikacije, kao i napredno se koristiti internetom.
Koje još vještine moram imati da bih mogla raditi kao VA
Osim tzv. hard skills (tehničkih vještina), važno je da posjeduješ i soft skills tj. meke vještine – organiziranost, samostalnost, proaktivnost, pouzdanost, točnost, profesionalnost, fleksibilnost i spremnost na usvajanje novih znanja.
Mogu li kombinirati ovaj mentorski program s drugim online edukacijama i tečajevima?
Naravno. Kad definiramo tvoju ponudu usluga i čime ćeš se baviti onda ćeš pronaći odgovarajuću edukaciju kojom ćeš poboljšati i specijalizirati svoja znanja i vještine.
Što ako nakon završetka ovog mentorskog programa poželim dodatnu pomoć?
Ovaj program je namijenjen početnicima. Ako ti kasnije zatreba pomoć, uvijek se možeš javiti za individualne konzultacije vezane uz konkretan izazov koji imaš, a dostupan ti je i moj program podrške na području marketinga prilagođen posebno virtualnim asistentima o kojem više možeš saznati na linku: Marketinške usluge za virtualne asistente – paketi – VIRTINA
Bojim se konkurencije jer vidim da se oko mene puno žena odlučuje za karijeru virtualnog asistenta. Je li tržište već prezasićeno VA?
U Hrvatskoj broj virtualnih asistenata raste, ali to nikako ne znači da nema mjesta i za tebe. Istina je da VA nisu konkurencija jedni drugima, jer svatko nudi drugačiju kombinaciju usluga, specifična znanja, vještine i osobni pristup. Klijenti traže upravo tu autentičnost i raznolikost – nekima ćeš odgovarati baš ti jer tvoj način rada i komunikacije odgovara njihovim potrebama.
Također, kao VA ne moraš se ograničiti na hrvatsko tržište – mnogi asistenti uspješno surađuju s klijentima iz inozemstva. Uz to, u Hrvatskoj se tek počinje razvijati svijest o vanjskoj podršci – broj malih poduzetnika i obrtnika raste, a s time i potražnja za pouzdanim virtualnim suradnicima.
Je li mentorski vodič dostupan odmah po uplati?
Odmah nakon potvrde uplate dogovaramo termin za individualne konzultacije, te dobivaš pristup svim materijalima: vodiču, priručnicima i obrascima.
Kada jednom postaviš temelje svog VA poslovanja sljedeći logičan korak je izgradnja vidljivosti brenda. Zato sam kreirala program Marketinških usluga za virtualne asistente kroz koji ti pomažem da izgradiš svoj prepoznatljiv nastup na društvenim mrežama, privučeš kvalitetnije klijente i podigneš svoje VA poslovanje na novu razinu.
