O MENI
Ja sam Martina Arlić. Virtualni sam asistent i vlasnica obrta za poslovne usluge VirTina.
U svom dugogodišnjem i bogatom radnom iskustvu od preko 25 godina u realnom sektoru (nekoliko odvjetničkih društava) usavršila sam poslovnu komunikaciju, kao i obavljanje svih vrsta administrativno-financijskih poslova, te ono najvažnije razvila sposobnost brzog, efikasnog i sistematičnog rješavanja različitih zadataka.
Stalnim edukacijama širim kompetencije kako bih klijentima mogla pružiti najbolje moguće usluge, a izdvojila bih da sam certificirana u području javne nabave, digitalnog marketinga i brendiranja i poslova virtualnog asistenta.
Odlučila sam se za poslove virtualne asistencije jer upravo ona predstavlja cijeli paket svih mojih znanja i vještina koje sam usavršila tijekom svojeg dugogodišnjeg radnog iskustva, a u svome radu usmjerena sam na potrebe klijenta na način da svakome klijentu pristupam individualno, ovisno o njegovim potrebama i specifičnostima poslovanja.
Volim organiziranost, točnost, efikasnost i profesionalnost, po prirodi sam empatična osoba i volim pomagati ljudima, kao i istraživati nove stvari te dolaziti do novih saznanja kucajući na vrata, telefonskim putem ili istraživanjem interneta.
Javite se, ovdje sam kao oslonac i podrška vašem poslovanju. Veselim se našoj budućoj suradnji!

Koja je moja misija i kome pomažem? |
Moja svrha i misija kao virtualnog asistenta je biti podrška poduzetnicima na način da od njih preuzimam dio backoffice poslova. Pružam personalizirana rješenja na području administracije, kreiranja sadržaja za društvene mreže, e-mail management i naplatu potraživanja.
Što klijent dobiva ako me angažira? |
Uštedu vremena koje može iskoristiti kako bi se neometano usredotočio na izvršavanje važnih zadataka iz svoje osnovne djelatnosti koja mu u konačnici generira profit.
Ali, ne manje važno, pomažem mu da uspostavi i ravnotežu između privatnog i poslovnog života, na način da dobiva više vremena za posvetiti se svojoj obitelji, putovanjima, hobijima i interesima u privatnom životu.
Istovremeno ostvaruje i uštedu novca jer ne treba zapošljavati novog djelatnika i izdvajati novac za njegovu plaću, doprinose, bolovanja, godišnji odmor, edukacije, radno mjesto.
Kod virtualnog asistenta tih troškova nema, a klijent ga angažira prema svojim stvarnim potrebama i plaća prema odrađenom broju sati, poslu ili projektu.
KAKO IZGLEDA SURADNJA SA MNOM?

Sandra Bekavac,
Martinu sam pronašla preko LinkedIn-a. Tražila sam virtualnog asistenta za pomoć
oko vođenja društvenih mreža i digitalnog marketinga.
Njezin odgovor na moj upit sam dobila u roku od 24 h, što me je ugodno iznenadilo.
Povezale smo se preko WhatsApp-a. Čim je komunikacija krenula, shvatila sam koliko je stručnu u svojoj branši,
te jedna srdačna i susretljiva osoba koja istinski želi pomoći drugim ljudima.
Dobila sam konkretne i profesionalne savjete koji daju rezultate, ali i savjete iz vlastitog iskustva koje jako cijenim,
jer je to nešto što vam neće svatko reći.
Pristupila mi je prijateljski, odgovorila na sve moje upite i nedoumice koje muče jednog početnika
te mi pružila istinsku podršku za daljnji rad.
Ukoliko tražite osobu koja će vam stručno pomoći, koja će znati rasčlaniti i konkretizirati vaše probleme
s ciljanim i provjerenim rješenjima, otkloniti vaše prepreke na putu poduzetničkog razvoja, ali vas i prijateljski savjetovati, ja je definitivno preporučujem!
Kako onima koji su tek na početku poslovanja, tako i onima koji žele napredovati u svojoj struci i dalje razvijati svoj posao.
Stručna, educirana, srdačna osoba s konkretnim rješenjima uvijek je tu za vas, te se nadam da ćemo i u budućnosti surađivati!
fitness trener i vlasnica fitness studija
“I FIT I SIT”
Nikolina Duspara
Imala sam besplatne konzultacije s gđom Martinom u vezi ulaska u svijet virtualne asistencije i mogu reći da sam ugodno iznenađena razgovorom.
Dobila sam izuzetno detaljne i korisne informacije koje su mi pomogle da bolje razumijem problematiku.
Martina je bila vrlo stručna i spremna odgovoriti na sva moja pitanja, objašnjavajući svaki korak razgovora jasno i precizno.
Usluga je bila profesionalna, a sve informacije koje sam dobila su bile korisne i primjenjive.
Toplo bih preporučila Martinu svima kojima je potrebna stručna i poslovna pomoć.
Anamaria Stipetić Vukadin
Martinu sam angažirala za savjetovanje o svijetu virtualne asistencije, jer sam i sama zainteresirana za ovu vrstu posla.
Rado je odgovorila na sva moja pitanja te mi dala realističan uvid u ovaj posao.
Dobila sam sve konkretne i korisne odgovore i savjete. Sada imam mnogo jasniju sliku o svemu. Također, Martina je izuzetno stručna, poznaje zakone,
te vam može mnogo pomoći i oko pravnih pitanja, otvaranja vlastitog obrta, te vas educirati o mjerama samozapošljavanja preko HZZ-a, jer je i sama sve isto prošla.
Svakako je preporučam, te ako budem imala još pitanja, definitivno ću joj se ponovo obratiti za savjetovanje.
Ukoliko želite da svojim znanjem, vještinama i angažmanom pomognem poboljšanju vašeg poslovanja, te vam uštedim vrijeme i novac kontaktirajte me. |