O MENI

Ja sam Martina Arlić. Virtualni sam asistent i vlasnica obrta za poslovne usluge VirTina.

U svom dugogodišnjem i bogatom radnom iskustvu od preko 25 godina u realnom sektoru (nekoliko odvjetničkih društava) usavršila sam poslovnu komunikaciju, kao i obavljanje svih vrsta administrativno-financijskih poslova, te ono najvažnije razvila sposobnost brzog, efikasnog i sistematičnog rješavanja različitih zadataka.

Stalnim edukacijama širim kompetencije kako bih klijentima mogla pružiti najbolje moguće usluge, a izdvojila bih da sam certificirana u području javne nabave, digitalnog marketinga i brendiranja i poslova virtualnog asistenta.

Odlučila sam se za poslove virtualne asistencije jer upravo ona predstavlja cijeli paket svih mojih znanja i vještina koje sam usavršila tijekom svojeg dugogodišnjeg radnog iskustva, a u svome radu usmjerena sam na potrebe klijenta na način da svakome klijentu pristupam individualno, ovisno o njegovim potrebama i specifičnostima poslovanja.

Volim organiziranost, točnost, efikasnost i profesionalnost, po prirodi sam empatična osoba i volim pomagati ljudima, kao i istraživati nove stvari te dolaziti do novih saznanja kucajući na vrata, telefonskim putem ili istraživanjem interneta.

Javite se, ovdje sam kao oslonac i podrška vašem poslovanju. Veselim se našoj budućoj suradnji!

Moja svrha i misija kao virtualnog asistenta je biti podrška poduzetnicima na način da od njih preuzimam dio backoffice poslova. Pružam personalizirana rješenja na području administracije, kreiranja sadržaja za društvene mreže, e-mail management i naplatu potraživanja.

Uštedu vremena koje može iskoristiti kako bi se neometano usredotočio na izvršavanje važnih zadataka iz svoje osnovne djelatnosti koja mu u konačnici generira profit.

Ali, ne manje važno, pomažem mu da uspostavi i ravnotežu između privatnog i poslovnog života, na način da dobiva više vremena za posvetiti se svojoj obitelji, putovanjima, hobijima i interesima u privatnom životu.

Istovremeno ostvaruje i uštedu novca jer ne treba zapošljavati novog djelatnika i izdvajati novac za njegovu plaću, doprinose, bolovanja, godišnji odmor, edukacije, radno mjesto.

Kod virtualnog asistenta tih troškova nema, a klijent ga angažira prema svojim stvarnim potrebama i plaća prema odrađenom broju sati, poslu ili projektu.

KONTAKT 1
1. KONTAKTIRANJE

Kontaktirate me putem telefona, maila ili popunjavanjem forme koja se nalazi pod kontakt na web stranici www.virtina.hr, nakon čega ću vam se javiti i dostaviti upitnik o novom klijentu kako bih dobila uvid o osnovnim podacima o vašoj firmi i zadacima koje biste željeli delegirati.

Heading layer
SASTANAK (INTRO CALL)
2. SASTANAK (INTRO CALL)

Zatim dogovaramo termin za intro call putem telefona ili Zoom-a za besplatne konzultacije na kojima ćemo se upoznati i gdje ćete mi čim detaljnije opisati poslove koje želite delegirati, te kako bi taj proces tekao, a ja o tome radim bilješke.

PONUDA I POTPISIVANJE UGOVORA
3. PONUDA I POTPISIVANJE UGOVORA

Nakon obavljenih konzultacija na kojima ćemo detaljno dogovoriti detalje naše buduće suradnje slijedi slanje ponude (s cijenom i uslugama koje ona obuhvaća, te načinom komunikacije i uvjetima plaćanja) te potpisivanje Ugovora o poslovnoj suradnji i Ugovora o povjerljivosti podataka..

UVOĐENJE U POSAO I SLANJE DOKUMENTACIJE
4. UVOĐENJE U POSAO I SLANJE DOKUMENTACIJE


U ovom koraku mi dostavljate svu potrebnu dokumentaciju, pristupne podatke za alate koji su mi potrebni za izvršenje posla, te upute kako navedene zadatke izvršiti.

IZVRŠENJE ZADATAKA


5. IZVRŠENJE ZADATAKA

Slijedi izvršenje zadataka prema uvjetima i rokovima iz ugovora, a po završetku istih vam mailom dostavljam izvještaj o izvršenju, te ovisno o vrsti usluge i specifikaciju utrošenih sati.

previous arrow
next arrow
Na slici je velikim slovima ispisan tekst KLIJENTI O MENI, a na desnoj strani je smješten screenshot sa LinkedIna gdje Željko Čop CEO and Senio Physiotherapist u komentaru ostavlja recenziju za mene "Jako dobar asistent". Ispod je moj komentar u kojem mu zahvaljujem.


Martinu sam pronašla preko LinkedIn-a. Tražila sam virtualnog asistenta za pomoć
oko vođenja društvenih mreža i digitalnog marketinga.
Njezin odgovor na moj upit sam dobila u roku od 24 h, što me je ugodno iznenadilo. 
Povezale smo se preko WhatsApp-a. Čim je komunikacija krenula, shvatila sam koliko je stručnu u svojoj branši,
te jedna srdačna i susretljiva osoba koja istinski želi pomoći drugim ljudima.
Dobila sam konkretne i profesionalne savjete koji daju rezultate, ali i savjete iz vlastitog iskustva koje jako cijenim,
jer je to nešto što vam neće svatko reći.
Pristupila mi je prijateljski, odgovorila na sve moje upite i nedoumice koje muče jednog početnika
te mi pružila istinsku podršku za daljnji rad. 
Ukoliko tražite osobu koja će vam stručno pomoći, koja će znati rasčlaniti i konkretizirati vaše probleme
s ciljanim i provjerenim rješenjima, otkloniti vaše prepreke na putu poduzetničkog razvoja, ali vas i prijateljski savjetovati, ja je definitivno preporučujem! 
Kako onima koji su tek na početku poslovanja, tako i onima koji žele napredovati u svojoj struci i dalje razvijati svoj posao. 
Stručna, educirana, srdačna osoba s konkretnim rješenjima uvijek je tu za vas, te se nadam da ćemo i u budućnosti surađivati!

Sandra Bekavac, 
fitness trener i vlasnica fitness studija
“I FIT I SIT” 


Imala sam besplatne konzultacije s gđom Martinom u vezi ulaska u svijet virtualne asistencije i mogu reći da sam ugodno iznenađena razgovorom.
Dobila sam izuzetno detaljne i korisne informacije koje su mi pomogle da bolje razumijem problematiku.
Martina je bila vrlo stručna i spremna odgovoriti na sva moja pitanja, objašnjavajući svaki korak razgovora jasno i precizno.
Usluga je bila profesionalna, a sve informacije koje sam dobila su bile korisne i primjenjive.
Toplo bih preporučila Martinu svima kojima je potrebna stručna i poslovna pomoć.

Nikolina Duspara


Martinu sam angažirala za savjetovanje o svijetu virtualne asistencije, jer sam i sama zainteresirana za ovu vrstu posla.
Rado je odgovorila na sva moja pitanja te mi dala realističan uvid u ovaj posao.
Dobila sam sve konkretne i korisne odgovore i savjete. Sada imam mnogo jasniju sliku o svemu. Također, Martina je izuzetno stručna, poznaje zakone,
te vam može mnogo pomoći i oko pravnih pitanja, otvaranja vlastitog obrta, te vas educirati o mjerama samozapošljavanja preko HZZ-a, jer je i sama sve isto prošla.
Svakako je preporučam, te ako budem imala još pitanja, definitivno ću joj se ponovo obratiti za savjetovanje.

Anamaria Stipetić Vukadin

Scroll to Top