Kako izgleda suradnja s virtualnim asistentom?

Ako razmišljate o tome da dio zadataka delegirate virtualnom asistentu, ali nikada do sada niste imali takvo iskustvo, ova blog objava je za vas.

Ženska ruka s ružičasto nalakiranim noktima s kemijskom olovkom koja piše u rokovnik

U nastavku pročitajte kako izgleda suradnja, korak po korak:

1. Kontaktiranje

Kontaktirate me putem telefona, e-maila ili popunjavanjem kontakt forme na mojoj web stranici: virtina.hr/kontakt.

Nakon toga, šaljem vam kratki upitnik kako bih dobila osnovne informacije o vašem poslovanju, industriji u kojoj radite te zadacima koje biste željeli delegirati.

2. Sastanak (Intro call) – besplatne konzultacije

Dogovaramo termin za telefonski ili video poziv (intro call) u trajanju do 30 minuta.

Tijekom ovog poziva ćemo se upoznati i razgovarati o zadacima koje želite delegirati – kako izgledaju, koliko često ih treba obavljati i što vam je važno. Tijekom razgovora radim bilješke koje mi kasnije pomažu u pripremi ponude.

3. Ponuda i potpisivanje ugovora

Ruka s nalivperom koja potpisuje neki ugovor

Na temelju našeg razgovora izrađujem ponudu s jasno definiranim:

  • opisom usluga
  • cijenom i načinom obračuna
  • načinom komunikacije
  • uvjetima i rokovima plaćanja

Ako se slažete s uvjetima, slijedi potpisivanje Ugovora o poslovnoj suradnji i Ugovora o povjerljivosti podataka (NDA).

4. Uvođenje u posao i slanje dokumentacije

Ovo je važan korak jer postavlja temelje uspješne suradnje.

Dostavljate mi:

  • pristupne podatke za alate koji su mi potrebni za rad
  • potrebnu dokumentaciju (npr. obrasci, baze podataka, upute)
  • detaljne upute o zadacima

Vrijeme koje uložite u onboarding virtualnog asistenta smanjit će mogućnost pogrešaka i povećati učinkovitost. Baš kao kod zapošljavanja stalnog radnika, i virtualni asistent treba vrijeme da se upozna s vašim poslovanjem.

Dobar onboarding znači:

  • brže snalaženje u zadacima
  • manji broj pitanja
  • veća kvaliteta izvršenih zadataka

5. Izvršenje zadataka

Drveni radni stol na kojemu se nalaze blok, olovka, šalica s kavom i 4 drvene kocke na kojima piše to do

Po završetku onboardinga, slijedi izvršavanje dogovorenih zadataka prema uvjetima i rokovima iz ugovora.

Nakon svakog zadatka (ili unutar određenog vremenskog razdoblja), dostavljam vam izvještaj o izvršenju, a po potrebi i specifikaciju utrošenih sati.

Suradnja s virtualnim asistentom može vam donijeti ogromnu uštedu vremena i jasnoću u poslovanju – uz uvjet da je dobro postavljena od samog početka.

Kroz strukturiran proces – od prvog kontakta do izvršenja zadataka – gradimo povjerenje i učinkovit radni odnos.

Scroll to Top